Jak rozpocząć współpracę?

1. Wypełnij „Formularz zgłoszeniowy”

Na podany w Formularzu adres e-mail otrzymasz dane logowania do Platformy Telekardiologicznej HolterHELP.

2. Zaloguj się na Platformę Telekardiologiczną

Po zalogowaniu się na Platformie otrzymasz dostęp do indywidualnego konta i aktualnego Cennika oraz oferty współpracy dopasowanej do Twoich potrzeb.

3. Wybierz wariant współpracy

Zapoznaj się z wariantami współpracy: Holter Kurier, Holter Plus, Klienci HolerHELP (w zakładce „Ustawienia”). Aktywacja wybranego wariantu współpracy oraz akceptacja Regulaminu Usługi jest równoznaczna z zawarciem Umowy o świadczenie Usługi.

4. Dokonaj weryfikacji konta

Weryfikacja to proces niezbędny do aktywowania Usług. Pozwala ona na potwierdzenie Twojej tożsamości oraz danych. Weryfikacja polega na uiszczeniu za pośrednictwem przelewu bankowego opłaty rejestracyjnej w wysokości 1 zł.

5. Aktywacja konta

Po pozytywnej weryfikacji Twoich danych nastąpi aktywacja wybranych przez Ciebie Usług i od teraz możesz już składać zamówienia na badania.