Jak rozpocząć współpracę?

1. Zapoznaj się z aktualną Ofertą Usług

Pobierz pełną ofertę Usług HolterHELP przez zakładkę “Oferta w serwisie. Zapoznaj się z Regulaminem i Cennikiem Usług.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie obraz.png

2. Podpisz Umowę na Usługi HolterHELP

Umowa zawierana jest drogą elektroniczną w Serwisie. W tym celu wystarczy złożyć wniosek o otwarcie Konta Użytkownika w Serwisie i zaakceptować Regulamin.

4. Weryfikacja nowego Partnera Medycznego

Weryfikacja to proces niezbędny do aktywowania Usług. Pozwala ona na potwierdzenie Twojej tożsamości oraz danych firmy. Weryfikacja polega na wykonaniu zapłaty za Zestaw Startowy przelewem z konta firmowego Partnera na konto HOLTER HELP Sp. z o.o..

5. Aktywacja konta Użytkownika

Po pozytywnej weryfikacji złożonego wniosku o otwarcie konta dla nowego Użytkownika, nastąpi aktywacja konta oraz wybranych przez Ciebie Usług w Serwisie HolterHELP. Na pocztę e-mail otrzymasz potwierdzenie aktywacji wybranych przez Ciebie usług oraz login i hasło do indywidualnego Konta Użytkownika. Od teraz możesz już składać zamówienia na wybrane urządzenia i badania.