Jak działa Holter Kurier?

1. Złóż zamówienie

Złóż nowe zamówienie za pośrednictwem Platformy Telekardiologicznej w zakładce „Nowe Zamówienia”. Wybierz rodzaj usługi, badanie (od 24H do 28 dni), które Ciebie interesuje oraz termin dostawy aparatu przez kuriera.

2. Kurier dostarczy Holter

Kurier dostarczy aparat pod wskazany przez Ciebie adres:
a) bezpośrednio do Placówki
lub
b) do domu Pacjenta.

3. Podłączenie pacjenta oraz rozpoczęcie badania

a) Dostawa do Placówki – podłączenie i uruchomienie badania przeprowadza personel Partnera Medycznego.
b) Dostawa do domu Pacjenta – podłączenie i uruchomienie badania przeprowadza Dyżurny Konsultant z Centrum Telekardiologicznego HolterHELP.

4. Kurier odbierze Holter

a) Odbiór z Placówki – aparat zostanie odebrany przez kuriera z Placówki Partnera następnego dnia od dnia zakończenia badania.
b) Odbiór z domu Pacjenta – aparat zostanie odebrany przez kuriera z domu Pacjenta następnego dnia od dnia zakończenia badania.

5. Odbierz wyniki badania

Wyniki badania – przygotowane przez kardiologów z Centrum Telekardiologicznego HolterHELP – dostępne będą po zalogowaniu się na konto na Platformie Telekardiologicznej HolterHELP w zakładce „Wyniki badań”:

  • Opis standardowy – dostępny w ciągu 3 dni od powrotu aparatu do Centrum
  • Opis pilny – dostępny w ciągu 24H od powrotu aparatu do Centrum.