Wariant współpracy: Holter Kurier

Opis wariantu

1. Centrum Telekardiologiczne HolterHELP bezpłatnie dostarcza zestaw Holtera kurierem DHL do placówki Partnera lub na jego życzenie bezpośrednio do domu Pacjenta, na określony dzień zgodnie ze złożonym zamówieniem przez Partnera.

2. Dostarczamy kompletny, gotowy od razu do użycia zestaw Holtera wraz z niezbędnymi akcesoriami do przeprowadzenia badania (baterie, jednorazowe elektrody EKG, jednorazowy mankiet NIBP itp.).

3. Dzień po zakończeniu badania kurier bezpłatnie odbierze aparat z miejsca wskazanego przez Partnera (z placówki Partnera lub bezpośrednio z domu Pacjenta) i dostarczy go do Centrum Telekardiologicznego HolterHELP.

4. Kompleksowy raport i opis badania jest dostępny (24h/7) online na Platformie Telemedycznej HolterHELP. Analizę i opis badania przeprowadzają specjaliści kardiolodzy Centrum Telekardiologicznego HolterHELP: „Opis Standardowy” – do 3 dni, „Opis Pilny” – do 24H*

5. Uruchomienie badania – w przypadku zamówienia Holtera do:

  • placówki Partnera – badanie uruchamia personel medyczny Partnera
  • domu Pacjenta – badanie uruchamia pacjent samodzielnie kontaktując się telefonicznie z Dyżurnym Konsultantem Centrum Telekardiologicznego HolterHELP.

* od dnia powrotu aparatu do Centrum

Dostępne Badania

  • Holter EKG 3 kanałowy – 24H, 48H, 72H, 7 dni, 14 dni, 21 dni, 28 dni;
  • Holter EKG 12 kanałowy – 24H, 48H, 72H, 7 dni, 14 dni, 21 dni, 28 dni;
  • Holter (RR) Ciśnieniowy (od 7 lat) – 24H, 48H, 72H;
  • Holter EKG 3 kanałowy dla dziecka (od 2 lat) – 24H, 48H, 72H, 7 dni;
  • Holter EKG 12 kanałowy dla dziecka (od 2 lat) – 24H, 48H, 72H, 7 dni;
  • Event Holter – 5 dni, 10 dni, 15 dni, 20 dni, 25 dni, 30 dni;
  • Monitoring EKG Długoterminowy.

Opłaty

1. Proste rozliczenie za każdą zamówioną usługę.

2. Na Platformie Telemedycznej HolterHELP dostępne są trzy opcje płatności:

  • pobranie opłaty ze „Skarbonki” (dostępne po doładowaniu swojego indywidualnego konta)
  • za pośrednictwem przelewu bankowego,
  • za pobraniem u kuriera.

3. Po zakończeniu miesiąca Partner Medyczny otrzymuje fakturę zbiorczą za wszystkie zakupione usługi.

Zapraszamy do kontaktu przez formularz zgłoszeniowy lub telefonicznie: 792 999 994.